piątek, 31 października 2014

2. Social Media Book Tag

          Cześć! Dzisiaj zapraszam Was na Social Media Book Tag, w moim wykonaniu. Mam wielką nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.
          1. Twitter: Twoja ulubiona krótka książka?
          Długo zastanawiałem się nad tym pytaniem, ponieważ jest to pierwsza część serii, ale niech będzie, a jest nią Harry Potter i Kamień Filozoficzny.
          2. Facebook: Książka, którą każdy czytał i poczułeś presję, żeby też ją przeczytać?
          Myślę, że w moim przypadku będzie to Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Złodziej Pioruna, ponieważ zawsze koledzy i koleżanki prześladowali mnie pytaniem: "Jak nie mogłeś tego czytać?!"
          3. Tumblr: Książka, którą przeczytałeś, zanim to było popularne?
          Nie jestem pewien, ale chyba to była książka pod tutułem: "Baśniobór" Brandona Mulla.
          4. MySpace: Książka, którą nie pamiętasz, czy Ci się podobała czy nie?
          Nad tym bardzo długo rozmyślałem, ponieważ wszystkie książki bardzo dobrze pamiętam, ale gdybym miał wybrać jedną to byłoby to "Szeptem", autorstwa Beccy Fitzpatrick.
          5. Instagram: Książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie?
          Jedną z najpiękniejszych książek w mojej biblioteczce jest "Miasto niebiańskiego ognia" CAssandry Clare. Równie cudowne okładki to "Rywalki" Kiery Cass, oraz "Wszechświaty" Leonarda Patrignani.
          6. Youtube: Książka, której ekranizację chciałbyś zobaczyć?
          Myślę, że najbardziej chciałbym zobaczyć ekranizację książki "Miasto popiołów" Cassandry Clare, oraz "Klątwa tytana" Ricka Riordana.
          7. Goodreads: Książka, którą polecasz wszystkim?
          Z pewnością polecam Wam książkę "Niezgodna" Veronicy Roth. Na początku byłem sceptycznie nastwiony, co do tej lektury, ponieważ myślałem, że będzie to próbowało przebić "Igrzyska Śmierci" Suzanne Collins, które są genialne i o których zrobię recenzję. Myliłem się co do "Niezgodnej", gdyż była to genialna książka, a zakończenie niespodziewane. Dlatego gorąco zapraszam do przeczytania!
          Ten tag zrobiła genialna i fantastyczna blogerka, która również nagrywa na Youtube. Tą osobą jest Daria z kanału więcejksiążków. Oprócz Darii, wykonała go Anita z BookReviews, oraz Kasia z MyLovelyBooks.
          Chciałbym otagować:
          - Zeznania bibliofila.
          - Wyznania książkocholiczki.
          - MoreJulie.
          - Zanim zajdzie słońce.
          - Bucherwelt.
          - Secret Books.
          Do zobaczenia!

4 komentarze:

  1. Wielkie dzięki za nominację :D A co do kategorii 'Instagram' to całkowicie się z tobą zgadzam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację. C: Zwykle nie robię tagów, ale ten mi się podoba. :D
    PJ rządzi. ♥

    OdpowiedzUsuń